Wednesday, October 7, 2009

** Hasil Kerja Abah Aneesa **

Salam Semua....dah letih dah wat EN3 untuk contest...kali nie kite layan lak gelagat sikecil ku ini.... Aneesa nie sememangnya anak yang aktif... Ni Pic dia lepas bagus tdo...semua nie hasil kerja Abah dia.... So layan la Model in the Chair.....


Tgk la abah dia...ada ke patut letak kan Aneesa kaki terangkat kat atas.... Aneesa la dengan rela hati ikut jer rentak abah dia...maklum ah mamai bangun tdo tak habis lagi...

Tu dia...mulut muncung...macam tanda protest jer..... Maaf ye sayang....
Alahai...ngantuk lagi ker sayang.....Mata pun terpejam lagi.....memang tak prihatin langsung abahnya...

Senyum la skit...... Ala tomei-tomei...cak cak...

Bagus tol model cilik kita nie, gud girl......... sememangnya ambil gambar dia lepas bangun tdo lebih senang....kalu tak asyik nak melompat jer..... punya la susah nak ambil pic die....tgk la...menyerah jer apa kita buat kat dia.....
Ok la....nanti kita layan citer lain plak...nanti letak gambor banyak2...jemu plak korang tgk.....btw.....salam permisi.....












2 comments:

  1. Hee..cun jerk aneesa posing atas kerusi..=p

    ReplyDelete
  2. Lily~ thanks sud singgah n komen....Zara sihat ker?

    ReplyDelete

Thanks for this Comments....Have A Nice Day To All Of You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...