Tuesday, April 20, 2010

Pertemuan Yang Tak Disangka....


Bulan nie aku Happy sangat...korang bayangkan aku dah lama x jumpa member2 masa sekolah dulu...hampir 12 tahun.....tapi kuasa tuhan tiada siapa yang tahu...tanpa dirancang, cuma dengan satu panggilan aku dapat jumpa dua sahabat  baik aku masa sekolah menengah dulu...rasa seronok sangat...Pertemuan yang tak dapat aku lupakan.........
 


Dalam gambar nie..Puan Norlida member sekolah dulu...kami selalu belajar sama2 masa sekolah. Kami satu study group, satu tuisyen...bleh dikatakan kami sentiasa belajar sama2. Selepas SPM masing2 bawa haluan..Nolida sambung belajar di UPM,aku plak jauh diutara, UUM...walaupun kg dekat kami tak pernah jumpa...mungkin timming balik kg x sama....hehehee...

Nak dijadikan cerita, 4 April 2010 hari tu kami berjumpa di Melaka, secara kebetulan dia pun ada dimelaka.SO aku abikpeluang jumpa dia di sana, sebba minggu tu memang aku nak jalan2 kat Melaka...Seronok sgt masa tu....seharian kami borak pasal2 zaman dulu...kebetulan plak Hubby dia pun sporting...best sgt..siap g jalan2 kat zoo melaka, ni utk Aneesa...supaya dia x boring...gmbr2 lain akan diupload kemudian...puas pusing zoo kami g bandar hilir....lepak2 kat sana.....best sesangat..siap round bandar naik beca lagi...thanks ida....aku gembira sangat.......



Ni plak..kami jumpa last weekend.....masa nie Norlida jemput makan tengahari umah dia...rupanya kami tinggal tak jauhmana...so dah alangnak g umah dia...kami call sorabg lagi member sekolah...dan tak sangka lak dia pun free,,,, sorang lagi nama dia Nor Azliawati.....Lia aku happy dpt jumap ko.....
Lepas makan kami jalan2 kat putrajaya....ambik angin petang....masa nie pun aku happy sgt...memang tak sangka leh jumpa diaorg berdua.....Annesa pak ambik peluang berlari2 di dataran Putrajaya...gamabr kat putrajaya pun akan di upload kemudian....

So, bulan nie terlau manis untuk aku kenangkan.......pertemuan dengan sahabat2 yang hampir 12 taun x jumpa...bagaikan mimpi aku rasakan....hopelepas nie aku dpat jumpa lebih ramai kawan2 sekolah dulu2.....To Lia ngan Ida...Thanks sebab sudi luangkan masa bersama aku.......Love u all....to abang mekasih yer bawa sayang jumpa kawan...to kak roselawati...time kasih gak sebab x malu2 ngankawan rina...pas niekita g jalan2 lagi kay..... to my cute daughter...time kacih sebab x buat peragai masa mama jumpa kawan mama.....

1 comment:

  1. wah..12 tahun tk berjumpe ye..sememangnya pertemuan yg sgt manis utk dikenang..pasni dh tau umah lehla slalu jumpe member2 lagi..=)

    ReplyDelete

Thanks for this Comments....Have A Nice Day To All Of You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...