Thursday, May 27, 2010

Hari Ini...

Kejap je dah masuk hari khamis....pejam celik...terasa begitu cepat masa berlalu. Esok cuti Weesak. Dapat la rest lama skit kat umah. Main2 ngan Nur Qaireen Aneesa.

Hari ini agak Buzy zkit ngan kerja. Macam2 benda nak kena settle. Rsa lenguh tengkuk asyik mengadap komputer. Dapat baring sekejap dengan bantal yang empuk..pergh...sure lena ngan nyenyak....

Novel aku baru suku prosesnya..agak-agak boleh ke aku realisasikan impain aku nie.... Semoga Allah memberi laluan mudah untuk aku realisasikan impian dari bangku sekolah lagi. Semoga ia mampu diterima ramai dan boleh dibukukan..itu adalah impian aku sekarang.

Sabtu nie kawan officemate lama aku khawin. Tak sabar nak tunggu hari bahagia dia. Mesti dia nampak cantik. Akhirnya tercapai gak dia menjadi isteri seseorang yang dia sayangi.

Weekend nie aku tak plan g mana2 pun just nak pergi kenduri member kat karak jer...buta Nor idayu Nordin...SELAMAT PENGANTIN BARU....semoga menjadi isteri yang solehah.....

No comments:

Post a Comment

Thanks for this Comments....Have A Nice Day To All Of You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...