Thursday, November 19, 2009

Aksi Aneesa dengan Grill

Salam semua...Hari tu saya janji nak upload gambar Aneesa panjat2 grill...so layan sama2 tau... disebabkan nak upload PIC lambat, so saya combine PIc jadi satu.....


Suka Sangat la bila main panjat2...kalu dibiar dia tak kemana...kita jer yang takut dia jatuh...Aneesa...Aneesa suka buat mama geram kat dia...kalu korang nak tahu..kalu dia dah bleh panjat kat sini...bila saya angkat dia dan tutup sliding door confirm nangis macam kena pukul tu...huhu sbar jer la....

1 comment:

Thanks for this Comments....Have A Nice Day To All Of You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...