Saturday, November 14, 2009

Cuti-cuti Malaysia

Hai semua.....Kita lupa skit cerita sedih...kita layan PIC last weekend...ingat tak hari tu saya ada bagi tau nak balik perlis ngan g penang so nie gambar masa kat penang... so korang layan la pic nie...
Three of Us... Aneesa, Mama, Abah

Baik2 sayang..nanti jatuh...
Mama...jangan lepas E-cha......nanti jatuh.....

Tengok apa kat bawah tu....Pantai kat depan la...


Aneesa dengan Mak lang.....


Aneesa ngan mama

Cantiknya laut........

4 comments:

  1. Cantiknya laut tu. kat pantai mane ni riena. cntik tgk air n awan yg membiru..=D

    nway, nak tanyela. riena n family duduk kat mane sbnrnya yerk..

    ReplyDelete
  2. wahhhh.. cantik nyer..
    cam tenang jekk leh g jln2 kat pantai kan.. :)

    ReplyDelete
  3. Lily ~ nie masa Riena pergi Batu Feringgi, penang...kat situ laut dia memang cantik...Riena duduk kat bandar tun razak, kuala lumpur. Kebetulan hubby kena outstation ke penang riena tumpang jalan2 sama la...hiburkan hati nie skit...cantik2 kan..nasib baik aneesa tak besar lagi..kalu tak dah terjun kat laut tu...

    Ena ~ memang best giler bila duduk kat pantai...actualy dah lama riena tak g pantai....nie baru start balik...dulu slau gak pergi lepak port dikcson...lepas bersalin aneesa...terus stop aktiviti mandi laut... rindunya kat pantai....

    ReplyDelete

Thanks for this Comments....Have A Nice Day To All Of You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...