Monday, November 23, 2009

Kesian Aneesa Demam

Malam tadi Aneesa tak berapa nak lena...mama rasa badan dia dah mula panas..... Dalam kul 6.30 pagi tadi...tiba2 aneesa nangis ngamuk2....mam dah risau giler...check semua badan ok...pujuk minum susu dia tak nak....puas dukung satu umah....aneesa tetap nangis gak...mama dah jadi bingung....mama sapu minyak kat dada,perut,kaki aneesa...dia baru rasa selesa skit...rupa2 nya dia tak leh nak nafas...hidung tersumbat..bila dia habis nangis baru la dengar dia nafas kat mulut..alahai kesian kat anak mama...demam yer....hari nie mama kerja macam biasa..kebetulan ubat demam dia ada lagi...petang nie kalu tak kebah lagi mma kena bawa aneesa pergi klinik.....harap2 aneesa semakin ok...sayang...raya dekat dah nie....subuh2 raya kita nak gerak balik perlis lak....sayang cepat sembuh yer...tak sampai hati mama nak jalan jauh2 bila tgk anak mama demam.....Mama doakan anak mama NUR QAIREEN ANEESA cepat sembuh yer...apa la akal baru yang dia dpat pas baik demam nie......

7 comments:

  1. ala ciannyer aneesa demam yer... aunty hajar doakan semoga aneesa cepat2 sembuh yer...

    ReplyDelete
  2. aneesa demam nk tumbuh geraham plak ker..hehe..smoga cpt sembuh yerk..sian klu tgk budak2 demam ni kan..huu

    ReplyDelete
  3. Hajarus ~ time kacih aunty hajar sebab doakan aneesa cepat sembuh..

    Lily ~ riena rasa dia nak jalan kot...sebab dua tiga hari nie riena tgk gaya dia macam nak berjalan jer...langkah 2 3 tapak....jatuh.....

    ReplyDelete
  4. nak membosar le tu...mamanyer jgn upe bg umat kt baby nomei tu ye..nanti dh baik leh smbg memain...he3

    ReplyDelete
  5. demam nak dapat akal baru ye aneesa...semoga cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  6. demam nk bijak nie..mcm aqis pas baik demam makin aktif..mulut pun makin bising jerit2

    ReplyDelete

Thanks for this Comments....Have A Nice Day To All Of You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...