Monday, January 18, 2010

Salam buat semua

Agak lama saya tak menulis di blog nie...terlalu rindu saya pada teman2 blogger di luar sana. Saya teramat la Bz dua tiga minggu nie...sampai nak jalan2 kat blog kawan2 pun tak sempat....rindu sangat nak baca bebelan teman2 blogger. Tapi apakan daya, masa mencemburui saya...selagi dokumen tak hantar kat auditor...selagi tu saya tak leh nak ngadap blog dengan aman. korang doakan aya cepat siapkan akuan nie...tak sabarnya....


erm..perkembangan Aneesa, dia baru nak belajar cakap...kadang saya tak faham apa yang cuba dia sampaikan...tapi itu la saat yang buat saya terhibur...ya Aneesa dah pandai nak berkomunikasi dengan orang..dah pandai bagi feedback terhadap apa yang kita katakan. Juga dah pandai memahami apa yang kita larang. Satu perkembanagan yang membuatkan hati ku teruja....besar sungguh kurniaan tuhan.....

Kerja....Semakin hari saya semakin selesa bekerja disini... rasa seronok sangat.... thanks atsa ezeki yang tuhan berikan......

Kawan2....Ya Alah, kau telah pertemukan ku dengan semua teman2 lama ku dulu. Saya happy sangat dapat borak ngan kawan2 lama kat Fesbuk...Norlida, Nor Azliawati, Hasnita, Norliah , sofiah, wan azirah, zurihan, Nor farhana...ah tak senarai rasanya..dan semuanya ..saya  rindu sangat kat korang....macam mimpi rasa bila bleh bergurau kat FB....InsyaAllah suatu hari nati kita pasti dapat kumpul ramai2..... (tak sabarnya )

ok la...nak sambung wat kerja lak.....nanti update lain......salam sayang buat semua....

5 comments:

  1. memang best biler dpt contact member lama kan k.ryna... terkenang memori dulu2..

    ReplyDelete
  2. Hajar ~ memang best sangat...banatk leh kongsi citer...

    ReplyDelete
  3. FB mmg leh jumpe member lame kak..rosma pun jumpe member lame3 dr FB gk..tq FB..he3

    ReplyDelete
  4. hope dapatla riena bergathering ngan kawan2 lame tuh..sesekali dpt jumpe kat luar, lagi best perasaannye..hehe

    nway, aneesa dh semakin bijak skang yek..mesti banyak yg dicelotehnye..kem cium kat die yek..=D

    ReplyDelete
  5. Rosma ~ akak songko apa rosma kata..kita kasi credit kt FB sebab bawa balik kawan2 lama kita..

    Lily ~ hope so la lily...memang tengah plan pun cuma tak jumpa masa yang sesuai jer..

    Aneesa memang dah bijak pun...tak larat nak dilayan celoteh dia....nanti akan riena sampaikan peluk cium lily kat aneesa.... =D

    ReplyDelete

Thanks for this Comments....Have A Nice Day To All Of You.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...